You are here:

Specialist Customer Journey

Company
Belsimpel
Type
Starters Position
Location
Groningen
Sector
Intelligence, Management, Online
Required language
Dutch
Website
https://www.werkenbijbelsimpel.nl/

Description

Wat ga je doen?

Als Specialist Customer Journey ben je verantwoordelijk voor de ervaring die klanten bij ons hebben, van het vinden van een nieuw toestel tot het aanbieden van nazorg tot jaren ná een bestelling. Jij zorgt ervoor dat de ervaring met Belsimpel soepel verloopt en klanten altijd precies weten waar ze aan toe zijn. Of het nu gaat om de winkelwagen, de mails met statusupdates of een klantenservicepagina met informatie: jij weet hoe we de klant het beste op de hoogte houden. Daarbij houd je ook de toon van Belsimpel scherp in de gaten. De ervaring met Belsimpel moet zó goed zijn, dat de klant nooit meer ergens anders wil bestellen.

Customer Journey weet precies wanneer de klant een bericht verwacht en welke informatie op dat moment belangrijk is. Ook de rest van de klantreis heb jij met je team onder je hoede. Met woorden ben je ijzersterk. Je weet situaties perfect te omschrijven en kunt procedures aan klanten met de juiste toon uitleggen. Daarnaast denk je mee over procedures, designs en acties. Zo zorg je ervoor dat we onze klanten helemaal tevreden houden!

Als Specialist Klantreis ben je een echte spin-in-het-web en werk je veel samen met andere teams. Zo vormt jouw team de schakel tussen Development en Marketing. Ook werk je veel samen met operationele teams zoals Team Klantenservice en Team Retail, zodat zij in hun communicatie naar klanten altijd een duidelijk verhaal hebben. Omdat je zo sterk bent met copy, help je ook andere teams met het vaststellen van hun toon en taalgebruik.

Zo kan je dag eruitzien

Wanneer je je jas ophangt op de vierde verdieping, staat Marieke al in het keukentje thee te maken. Met een dampende mok Earl Grey beginnen jullie met een dagstart, waarin kort de plannen voor de dag worden vastgesteld. De launch van de nieuwe Samsung zit er weer aan te komen, dus vandaag checken jullie of hier nog dingen voor moeten gebeuren. Jij zet meteen een paar punten op je actielijst en kan vervolgens aan de slag. Alle mails hebben jullie gelukkig al opgesteld, je hoeft deze alleen maar live te zetten en dit door te geven aan Team Klantenservice. Binnen vijf minuten heb je een reactie van Lemmie: grote complimenten dat het al geregeld is!

In je lunchpauze trek je samen met je collega's naar de Groningse markt en haal je een lekker Venezolaans broodje. In de middag ga je verder met de taken uit je actielijst. Vervolgens schuift Sandy aan: ze heeft een tekst van je nagekeken en had nog een paar verbeterpuntjes. Samen bekijken jullie snel wat voor edits er nog nodig zijn voor de tekst op onze website komt. Vervolgens is het tijd voor de wekelijkse meeting: het contract gaat herzien worden. Je hebt volop goede ideeën en tijdens je meeting weet je ook de rest van het team te overtuigen van jouw plannen. Na de vergadering werk je aan een voorstel voor de winkelwagen. Wat jou betreft kan hier een stap tussenuit, wat het bestellen een stuk makkelijker maakt! Na een goedgevulde dag pak je nog een biertje mee op het zonovergoten dakterras en kun je terugkijken op een mooie week.