You are here:

Specialist Customer Journey

Company
Belsimpel
Type
Parttime Position
Location
Groningen
Sector
Intelligence, Management, Online
Required language
Dutch
Website
https://www.werkenbijbelsimpel.nl/

Description

Wat ga je doen?

Als specialist Customer Journey ga jij tot het uiterste voor iedere klant. Je bent verantwoordelijk voor de klantervaring tijdens het oriënteren op de website en het bestelproces, maar ook voor de nazorg in de dagen tot jaren ná het plaatsen van een bestelling. De ervaring met Belsimpel moet zó goed zijn, dat de klant nooit meer ergens anders wil bestellen.

Team Customer Journey weet precies wanneer de klant een bericht verwacht en welke informatie op dat moment belangrijk is. We beantwoorden de vraag van de klant voordat de klant wist dat ie ‘m had. Dit doen we op de informatiepagina’s op de website, in automatische mailflows en we helpen andere teams, zoals de klantenservice of de winkels, om de communicatie naar de klant te verbeteren. We houden de toon van Belsimpel scherp in de gaten en zijn constant op zoek naar mogelijkheden om de klantreis te optimaliseren.

Als onderdeel van team Customer Journey ben je een echte spin-in-het web en heb je veel contact met andere teams. Zo schakel je met Marketing voor onze commerciële communicatie en met Development voor het uitbreiden van technische mogelijkheden in bijvoorbeeld e-mails. Ook werk je samen met team Internationaal om te zorgen dat onze communicatie begrijpelijk is voor klanten in heel Europa. Alle Belsimpel-teams weten dat ze bij jou terecht kunnen voor het vaststellen van hun toon en taalgebruik, omdat je zo goed bent met copy.

Ben jij ijzersterk met woorden, kun jij je goed inleven in onze klanten en ingewikkelde processen op een begrijpelijke manier uitleggen? Dan pas jij waarschijnlijk goed in ons team Customer Journey!

Zo kan je dag eruitzien

Na je college fiets je naar het kantoor van Belsimpel op de Grote Markt. Wanneer je bij je werkplek aankomt, heeft je Customer Journey-collega Liza al een kop koffie voor je klaargezet. Samen met Berber bespreek je tijdens de dagstart kort je to-do voor de middag, er is genoeg te doen! De Bizarre Belsimpel Dagen staan voor de deur, dus je loopt eerst even langs Rosalie van de klantenservice. Samen stemmen jullie af welke vragen tijdens de vorige editie veel binnenkwamen en hoe je deze kunt voorkomen. Om onduidelijkheid over de actieproducten na een bestelling te voorkomen, zorg je ervoor dat klanten op de hoogte worden gebracht over de actievoorwaarden via een automatische mail. Zo verbeter je de klantervaring en neem je werk uit handen van de Klantenservice.

In de middag vraagt Simone van Marketing je om een nieuwsbericht te schrijven voor de feestdag die eraan komt. Jullie overleggen welke aanbiedingen je gaat uitlichten en je verwerkt deze in een commercieel nieuwsbericht. Je zit vol goede ideeën en weet klanten met jouw creativiteit en positieve schrijfstijl te enthousiasmeren over de nieuwe smartwatches en draadloze oordopjes die we aanbieden.

Als Tom van team Finance om half 6 langsloopt om je een biertje te brengen, leg je net de laatste hand aan een update voor zakelijke klanten. Ook zij kunnen nu gemakkelijk alle informatie die ze nodig hebben, vinden op onze website. Tevreden met wat je allemaal gedaan hebt vandaag, loop je naar de kantine waar de VrijMiBo al in volle gang is. Tijd om je collega’s van Development in te maken tijdens een potje tafelvoetbal!