Website
https://werkenbijreprise.nl/
Sector
Consultancy, Online, Intelligence

About Reprise

Direct naar stages en vacatures

Over Reprise

Wij zijn Reprise, voormalig Traffic4u, het leukste digital marketingbureau van Nederland! Sinds 2014 zijn we onderdeel van het wereldwijde IPG Mediabrands. Al sinds de begindagen van online werken wij aan de beste digitale strategieën voor klanten als Jumbo, Landal GreenParks, Rabobank, KPN, Bever en G-Star. Dit doen we met een groep van ruim 150 online professionals, in Groningen én Amsterdam. Bij ons kom je terecht in een cultuur waar hard wordt gewerkt, maar waar ook zeker ruimte is voor ontspanning en gezelligheid.


Traineeship

Reprise staat bekend om de traineeships die aangeboden worden. Hier hebben we namelijk al ruim zeven jaar ervaring mee en in al deze jaren zijn we onze traineeships blijven verbeteren. Deze constante ontwikkeling zorgt ervoor dat het niveau erg hoog ligt. Jij kunt er dus vanuit gaan dat alles wat je moet weten en kunnen als Online Marketing Consultant zal worden behandeld gedurende het traineeship. Daarnaast vormt persoonlijke ontwikkeling een integraal onderdeel van het traineeship waardoor je zult leren het maximale uit jezelf te halen. Ook na het afronden van je traineeship kom je bij ons zeker niet stil te staan. Zo worden er verschillende cursussen, kennissessies en minors aangeboden, zodat jij je kunt blijven ontwikkelen.

De komende maanden zul je meerdere blogs voorbij zien komen waarin we verschillende kanten van Reprise en ons traineeship belichten. Houd hiervoor de socials in de gaten!


MARUG-alumnus werkende bij Reprise

“Waarschijnlijk denk je bij de zin die hierna volgt dat dit het zoveelste bedrijf is dat dit beweert, maar ik durf met zekerheid te zeggen dat Reprise daadwerkelijk hét bedrijf is voor een vliegende start van je carrière. Vanaf moment één word je meegenomen in alle aspecten van consultancy en online marketing, werk je voor de vetste klanten en leer je van de meest ervaren (en leuke!) collega’s, zowel nationaal als internationaal. Uiteraard is er naast het vele leren, ontwikkelen en groeien als persoon, meer dan voldoende ruimte voor gezelligheid en borrels!”

–  Esther Kooistra, Online Marketing Consultant (MSc Marketing Management, afgestudeerd in 2016)


Overige informatie

Helaas zijn er gedurende de Coronaperiode minder evenementen, borrels en feestjes, maar neem voor een sfeerimpressie zeker eens een kijkje op onze Instagram-pagina.

Ben je enthousiast geworden na het lezen en zien van voorgaande informatie? Neem dan contact met ons op en wie weet mogen we jou binnenkort ook verwelkomen!