Terwijl het herfstweer het land over trekt, wordt er in menig studentenhuis de kachel vast een paar graadjes omhoog gezet. In de bedrijfspanden van de multinationals blijft het daarentegen waarschijnlijk nog even koud. Dat ligt waarschijnlijk niet aan de centrale verwarming of aan de bezuinigingen, maar aan het algemeen beleid. Duurzaam zijn is geen keuze meer, maar een must. Veel bedrijven zijn zich hier ook wel bewust van, maar het blijft vaak bij politiek correcte praatjes. Daarom gaat MARUG.nl op zoek naar antwoord op de echt belangrijke vragen: Wie kan groen omzetten in poen? Hoe gebruik je sustainability in je marketingstrategie? En wat moet je als student nu eigenlijk weten over sustainability?

Van 10 tot 14 November is het Sustainability Week op MARUG.nl en brengen we je iedere dag de beste verhalen, video’s en interviews over wat groen zijn betekent in de marketingwereld! Verwacht analyses van internationale topbedrijven, interviews met KLM, Eneco en TomTom, verslagen over de leukste projecten in Groningen en nog veel meer!

Kom ‘s ochtends, ‘s avonds, tussen- en tijdens je colleges door naar MARUG.nl en lees over alle in’s en out’s van marketing met sustainability. Blijf op de hoogte via de website of de MARUG App

Het Media Team wenst je alvast veel leesplezier!