Het collegejaar is alweer een paar weken bezig. Na een aantal maanden zonder zorgen, wordt het nu toch echt weer tijd om de studieboeken op te pakken en je weer te focussen op de toekomst. Als marketeer ligt deze focus natuurlijk niet alleen op de studie, maar ontwikkel je je ook op andere vlakken om zo uiteindelijk het maximale uit deze toekomst te halen. Wat dit maximale is, mag je zelf invullen. Fantaseer jij over werken voor één van de grootste en meest innovatieve bedrijven ter wereld? Lees dan vooral even door!

Om je alvast te oriënteren op de arbeidsmarkt is het erg verstandig om mee te gaan naar inhousedagen. Je kunt hier niet vroeg genoeg mee beginnen en ik raad daarom ook iedereen aan dit te doen. Enerzijds om erachter te komen voor welk bedrijf je zou willen werken, maar belangrijker nog om jezelf alvast te presenteren aan een bedrijf als potentiële werknemer. Graag wil ik jullie dan ook op de hoogte brengen van de inhousedagen die op het programma staan.

Bol.com

Op 10 oktober staat de eerstvolgende inhousedag op het programma en dat is niet de minste. We zullen die dag een bezoek brengen aan Bol.com, de grootste online webshop van Nederland. Naast een rondleiding binnen het hoofdkantoor in Utrecht ga je aan de slag met interessante cases. Dit is de unieke kans om een kijkje te nemen binnen dit bedrijf en ervoor te zorgen dat je, zodra je klaar bent met je studie, hier aan de slag kunt. Wees er snel bij, want 3 oktober sluiten de inschrijvingen!

Dublin Inhousetour

Ondanks dat het in de afgelopen weken beter weer was dan de gehele zomer, staan de natte herfstmaanden weer voor de deur. Daar wordt niemand blij van en daarom biedt de MARUG jou de unieke kans om een aantal dagen het natte Nederland te verlaten en naar het tropische Ierland af te reizen. Of de grootste bedrijven van de wereld Dublin als vestigingsplaats hebben gekozen vanwege haar tropische klimaat of vanwege het belastingklimaat is mij onduidelijk. Enfin, feit is dat we ook dit jaar weer zullen afreizen naar Dublin, 22 t/m 26 november om precies te zijn. We zullen in deze week onder andere een bezoek brengen aan Google, Facebook en LinkedIn. Een bezoek aan Guinness, ook wel de Eiffeltoren van Dublin genoemd, kunnen we in deze week natuurlijk ook niet links laten liggen. Mocht je je nog niet hebben aangemeld voor deze unieke kans, aarzel dan niet langer en schrijf je in om een bezoek te brengen aan Dublin en jezelf in de kijker te spelen voor deze fantastische bedrijven. Bij deze bedrijven krijg je ook nog eens de kans om een stage of zelfs een vacature binnen te slepen, dit wil je niet missen!