RUG Customer Insights Center

Terwijl bedrijven behoefte hebben aan meer kennis over klanten en hun gedrag (Customer Insights), hebben wetenschappers behoefte aan onderzoeksgegevens over diezelfde klanten. Daarom is door de Rijksuniversiteit Groningen het Customer Insights Center (RUGCIC) opgericht met als doel het ontwikkelen en delen van recente en relevante klantinzichten tussen bedrijfsleven en wetenschap.

Wetenschappelijke kwaliteit

RUGCIC vormt een onderdeel van de Faculteit Economie en Bedrijfskunde van de Rijksuniversiteit Groningen. Deze heeft een zeer rijke traditie op het gebied van hoogstaand en vernieuwend klantenonderzoek. Wetenschappelijke kwaliteit staat bij ons voorop, terwijl we voortdurend op zoek zijn naar nuchtere (fact-based) klantinzichten en praktische toepassingen voor bedrijven.

Theorie vertaald naar de praktijk

Helaas zijn wetenschappelijke publicaties over marketing, klanten en klantgedrag vaak niet rechtstreeks geschikt voor implementatie in de praktijk. Daarom vertalen tientallen onderzoekers van het Customer Insights Center de nieuwste academische kennis op het gebied van marketing, klanten en klantgedrag naar de praktijk in de vorm van toepasbare ideeën, vlot leesbare onderzoeksrapporten, praktijkgerichte opleidingen, workshops, seminars, et cetera.

Onderscheidend vermogen

RUGCIC is geen commercieel adviesbureau, maar bouwt op non-profit basis aan lange termijn kennisuitwisseling met onze leden uit het bedrijfsleven. De nadruk ligt op een langdurige samenwerkingsrelatie, waarin stap voor stap klantinzichten worden opgebouwd en gedeeld.

Korting voor MARUG Plus leden 

Alle RUGCIC leden krijgen korting op diverse MARUG Plus activiteiten waaronder de MARUG Conference. Ook andersom geldt: alle MARUG Plus leden krijgen korting op diverse RUGCIC activiteiten en kunnen met 80% korting voor 99 euro ex BTW deelnemen aan de RUGCIC seminars. 

Meer informatie: 
cic@rug.nl
www.rugcic.nl