Algemene informatie || Functies  || Huidige commissie || Interesse?

Algemene informatie

Het gedrag van de consument en het beïnvloeden hiervan speelt een grote rol binnen de marketing. Het is dan ook niet verrassend dat marketingpsychologie steeds populairder wordt! Mind over Marketing is een relatief klein evenement specifiek gericht op marketingpsychologie. Mind over Marketing is bij uitstek geschikt voor studenten die in beide disciplines geïnteresseerd zijn. Het evenement bestaat uit verschillene lezingen van interessante sprekers. Heb jij affiniteit met Psychologie? Vind jij de koppeling tussen het menselijke gedrag en marketing interessant? Dan is Mind over Marketing iets voor jou!

 

Mind over Marketing is een evenement specifiek gericht op marketingpsychologie. Er komen ongeveer 80 tot 90 geïnteresseerde studenten op af. Samen met je drie andere commissiegenoten organiseer je interessante lezingen en alles wat er verder bij een evenement komt kijken. Aansluitend zal er een gezellige borrel plaatsvinden. Het is een leerzame maar vooral ook leuke commissie, waar je je zowel op persoonlijk als professioneel vlak kan ontwikkelen.

  • Aantal commissieleden: 4
  • Sollicitatiedeadline: half oktober
  • Duur: oktober t/m februari
  • Werkdruk: 5-8 uur per week
  • Toegankelijk voor zowel Nederlandse als internationale studenten

Functies

Voorzitter
Als voorzitter onderhoud je de contacten met het MARUG Bestuur. Je bent verantwoordelijk voor het coördineren, motiveren en ondersteunen van het team tijdens het gehele traject naar het evenement toe. Daarvoor is belangrijk dat elk commissielid al aan het begin precies weet wat er van hem of haar verwacht wordt. Verder vallen onder deze functie ook een aantal operationele zaken, zoals het plannen van de vergaderingen met de gehele commissie en het regelen van allerlei bijkomstige zaken. Daarnaast is het natuurlijk van belang dat er een goede sfeer binnen de commissie heerst. Tot slot ben jij degene die een algemeen plan van aanpak en een aansluitende planning moet opstellen en ben je ook verantwoordelijk voor het bewaken van de voortgang hiervan.

Dagorganisatie & penningmeester
De taak behorende bij de functie dagorganisatie (DO) is het regelen van alle taken die samenhangen met de dag waarop het evenement plaatsvindt. Hiertoe behoren het regelen van de locatie, de contacten onderhouden met deze locatie en onderhandelen over de prijzen, catering en aankleding. Tevens is het de bedoeling dat je een draaiboek samenstelt waarin tot op de detail wordt aangegeven wat op welk moment gebeurt en welke personen daar zorg voor moeten dragen. Eveneens moeten er draaiboeken voor de bedrijven en de locaties worden gemaakt. Naast deze zaken zijn er nog diverse andere verantwoordelijkheden waar je mee te maken zal krijgen, zoals het voorzien in de juiste apparatuur en het verzorgen van de catering.
De functie penningmeester is er uiteraard om de administratie bij te houden, maar ook om de begroting op te stellen, te checken en up-to-date te houden. Verder moet de penningmeester financiële verantwoording afleggen naar het MARUG bestuur en moet deze subsidies regelen.

Thematiek en sprekers
De functie thematiek & sprekers houdt in dat je het thema van de dag bepaalt en verder ontwikkelt. Als het thema eenmaal vast staat ga je aan de slag met het benaderen van geschikte sprekers. Je onderhoudt de contacten met hen en zoekt samen met hen naar een geschikte invulling van de lezing. Wanneer de invulling van alle sprekers bekend is, wordt het tijd om de opzet van de dag en de dagplanning vast te stellen. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het notuleren tijdens vergaderingen. 

PR & Promotie
De PR & promotie gaat samen met functie thematiek aan de slag om het logo en de slogan te ontwerpen en te ontwikkelen. Het is een functie waarin je je creativiteit kwijt kunt. In overleg met de rest van de commissie stel je een beleid op over wat je wilt uitstralen en hoe je dit, op een uiteraard opvallende wijze, wil doen. Denk aan posters, advertenties en flyers. 

Commissie Mind over Marketing 2018

De Mind over Marketing commissie 2018 is als volgt samengesteld:

Voorzitter: Katleen Hartig
Dagorganisatie: Jana Kloss
Thematiek & Sprekers: Eva Kuijl
PR & Promotie: Suzanne Lei

Interesse?

Voor meer informatie over deze of andere commissies of de verschillende functies, kun je contact opnemen met Britt Piket. Natuurlijk kun je ook altijd even langskomen op het WSN 5414, kamer 0032.